Friday 4 March 2011

Alor Setar - Tat Nasi Ayam




Hari ini singgah makan nasi kat Tat Nasi Ayam di Taman Pandan, Alor Setar. Orang cakap sedap dan terasa nak mencuba.

Semasa tiba memang nampak ramai juga pelanggan dan ada ruang tambahan di bahagian luar kedai yang menandakan ramai pelanggan.

Selepas makan memang dapat di berikan 4 bintang dari segi rasa.
Published with Blogger-droid v1.6.7

4 comments:

xairlinepilot said...

Maaf kata.. Tat Nasi Ayam tak sesedap mana pun..

Kalau tuan/puan nak rasa Nasi Ayam paling best di Alor Setar.. sila ke Nasi Ayam Achik terletak di Jalan Langgar (gerai dihadapan Sekolah Rendah Asma dan bersebelahan dengan Giant Al-Soug Bukhary).

Disamping nasi Ayam (Ayam di goreng dahulu & Ayam Rempah).. terdapat juga Nasi Campur Berlauk ala Kampung serta Gerai Mee dan Air. harga memang berbaloi dan portion Nasi Ayam.. banyak.

Sila lah... dan selamat datang ke Alor Setar.

Anonymous said...

Thank You xairlinepilot for your comment. Sedap tidaknya sesuatu makanan itu terletak pada citarasa seseorang dan selalunya bersifat individu. Sedap pada seseorang mungkin tidak sedap pada orang lain dan sebaliknya.

Terima kasih juga kerana memberitahu saya dan pembaca blog ini tentang Nasi Ayam Achik. Insyaallah bila balik Alor Setar satu hari nanti, saya akan cuba pula Nasi Ayam tersebut. Wassallam

kuntum said...

Salam.

Sya kalu turun alor staq pasti nak singgah makan tat nasi ayam. Pada sya, ia kena dengan selera seabab ayamnya di goreng (style nasi ayam melayu).

Anonymous said...

Terima kasih JuadahMalaysia atas lawatan ke blog ini dan meninggalkan komen. Yang baik kita kongsi bersama.

DISCOVER KEDAH 2016

I Follow......